Якщо у дитини виникли труднощі у вивченні якогось предмета, додаткові заняття допоможуть заповнити прогалини. Перед вступом дітей до вузу багато батьків згадують про репетиторів. Стануть в нагоді додаткові заняття і в тому випадку, якщо школяр відстає з якогось предмета. Хороший викладач зможе не лише підтягнути знання, а й розбудити інтерес до предмета. Краще подумати про це на початку навчального року.
Визначаємо цілі
Поставте завдання викладачеві, чого ви хочете добитися в результаті підготовки. Комусь репетитор потрібний для того, щоб змусити школяра вчитися. Комусь потрібна гарантія вступу. А комусь – заповнити прогалини у знаннях.
Якщо репетитор потрібен для підготовки до вступу до вишу, визначте точно, куди підліток має намір вступати, які предмети складатиме, дізнайтеся, які вимоги висуваються до абітурієнтів у цих навчальних закладах. Чи потрібно складати додаткові іспити крім незалежних тестів, як, наприклад, на факультеті журналістики чи акторської майстерності?
Вибираємо педагога
Педагог, мета якого — змусити дитину вчитися, має бути вимогливим та суворим. Адже не кожен може впоратися із цим завданням. Якщо потрібно підготуватись до тестування, бажано займатися зі шкільним учителем, який брав участь у перевірці тестів у минулі роки.
Якщо головна мета — складання додаткового іспиту до вишу, викладач має націлюватися на вимоги конкретного навчального закладу. Ідеальний варіант — людина з цього вишу, яка бере участь у роботі приймальної комісії.
У процесі занять потрібно відпрацьовувати ті знання та навички, які ведуть до успішного складання іспиту, а не вчитися предмету «взагалі». Репетиторів, яким потрібно розпливчасте «щоб ти краще знав предмет», слід уникати.
Типи репетиторів
Репетитор із вузу, шкільний вчитель чи студент? Кожен із них може виявитися як прекрасним педагогом, так і людиною, на яку ти даремно витратиш гроші. Адже у репетитора має виникнути порозуміння із учнем.
Крім того, якщо тебе не влаштує якість викладання педагога з вишу, в якому хоче навчатися підліток, від його послуг відмовитись важче. Адже невідомо, як це позначиться на вступі та подальшому навчанні. Шкільний вчитель може бути не в курсі вимог вузу. А студент — не знати тонкощів тестування, якщо не здавав його сам.